Mitt inrutade liv

Nu är det ruskigt ont om uppdateringar. Jag vet faktiskt inte om det är någon som är in här och kikar fortfarande.

Jag lever just nu ett väldigt hektiskt och inrutat liv. Så här ser min dag ut:

4.45 ringer larmet och det är dags att träna.
6.00 Ska jag helst vara duschad och klar så jag kan sätta mig och äta frukost.
6.50 Bussen går mot staden.
8.00 ska jag vara redo att börja mitt arbete på praktiken.
17.00 Slutar och går mot bussen som lämnar stan 17.20.
18.20 Kliver innanför dörren och blir mött av min underbara familj med pussar och mat.
19.30 Har lekt med Ingo en stund men nu är det läggdags för honom.
20.00 Vi har plockat ihop och sätter oss ner en stund. Men inte länge för nu ska jag utföra mitt extrajobb för KIA.
21.15 bestämmer jag mig för att nu får det vara nog men då är det bara att göra mig i ordning för sängen.
21.30 vill jag ligga i sängen och allra helst sova.

Sen så börjar allt igen. Välkommen till mitt liv….

Lämna en kommentar