Praktik

Jag har fått praktik!! Fick det förra tisdagen men det kom si skymundan för det var samma dag som olyckan skedde… Men ja, från och med 8 april kommer jag finnas på Mittmedia i Östersund! Där kommer jag göra annonser för en massa olika tidningar. Ska bli jätte spännande och väldigt lärorikt. Och om jag har tur så har jag sommarjobb!! Hoppas, hoppas, hoppas!!

Samma dag fick jag erbjudande till ett extrajobb, 6-7 timmar i veckan. Det kommer bli väldigt mycket att göra men för karriärens skull så kunde jag inte säga nej. Men blir det så att jag får det så kanske jag kan göra det mesta på bussen. Praktiken är 8-17 och så tillkommer ca 2 timmar pendlingstid så jag kommer var borta 7-18 varje dag. Så nu hoppas jag att jag kan göra lite jobb på bussen så jag är ledig när jag kommer hem och kan umgås med min älskade familj. Men det löser sig säkert :)

Lämna en kommentar